ویرایش محتوا

تاریخچه و ماموریت شرکت

تاریخچه ایمن فیدار اروین

مجموعه ایمن فیدار اروین در سال ۱۳۸۸ تاسیس گردیده است .این شرکت با تکیه بر همکاران و متخصصان این حوزه درزمینه  طراحی ، تامیین تجهیزات و  اجرای سیستم های اعلام  و اطفاء حریق به یکی از شرکت‌های مطرح در این حوزه  تبدیل شده است.

ارائه‌ی راهنمایی‌ها و مشاوره‌های تخصصی برای انتخاب بهترین محصولات، از جمله خدمات راهگشای این مجموعه برای همراهی مشتریان در مواجهه با این مسائل است. پشتیبانی به صورت( Engineering, procurement, construction)  EPC در پروژه ها جهت اطفاء و عدم گسترش حریق و تکیه بر توان، دانش و علم روز دنیا، از جمله تمهیداتی است که این شرکت را برای رسیدن به چنین هدفی یاری می‌رساند.

درصنایع مختلف به علت فراهم آمدن انبارش محصولات مستعد حریق خواه به صورت اشتعال پذیر و یا با قابلیت انفجار مواجهه هستیم.

 در مواقعی که احتمال حریق به صورت اشتعال پذیر می باشد یک سیستم اعلام حریق (به صورت متعارف و یا آدرس پذیر)و اطفاء حریق اتوماتیک(به صورت گازی ،آب و یا آب و فوم) تعبیه می گردد.

به طور مثال: دیتا سنترها ، مخازن نفتی، تولیدات، منسوجات و… و در حالی که بعضی از زون ها قبل از وقوع اشتعال به صورت انفجار ظاهر می گردد. درنتیجه باید به سمت پیشگیری از وقوع حادثه اقدام نمود.به این نوع سیستم ها PREVENTION می گویند. در واقع در حالت PREVENT به شناسایی حریق می پردازیم و عمل اطفاء به صورت دستی صورت می پذیردو این در حالی است که PROTECTION به صورت TOTAL FLOODING هم به صورت دستی و اتوماتیک می باشد.

این مجموعه با داشتن نمایندگی از طیف های مختلف محصولات همراه با استانداردهای جهانی از قبیل LPCBو VDSو…. همچنین دارا بودن نرم افزارهای اختصاصی لایسنس دار برندهایی همچون C-Tec انگلستان، Nsc آلمان، Hochiki انگلستان،Apollo انگلستان،Hygood انگلستان، Rotarex لوکزامبورگ، Solo Testers ، Klaxon انگلستان ، Syncoln انگلستان،  FireRay انگلستان و…پروژه های مختلفی را در سطح کشور پیاده سازی و اجرا و راه اندازی نموده است.

 در نیمه دوم دهه هشتاد شمسی ایده ثبت شرکت و ادامه فعالیت به صورت رسمی و دستیابی به مجموعه ایی حرفه ایی با استاندارد جهانی جهت خدمات رساندن به صنایع و مشاغل مختلف شکل گرفته و با توجه به سابقه درخشان و ریشه بسیار عمیق صنعتی، این مجموعه با ذهنیت توسعه و رشد به سرعت دامنه فعالیت خود را گسترش داده و با افزایش توان تحقیق و توسعه، تکنولوژیکی، تجهیزاتی و علمی، را در برنامه خود قرار داد. 

خلاقیت، دانش و تجربه بیش از یک دهه فعالیت در حوزه صنعت ایمنی و آتش نشانی، باعث گردید محصولاتی با کیفیت و با رعایت استاندارد های بین المللی طراحی، ساخته و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نماید.

 

چشم انداز و ماموریت

به دلیل حساسیت صنعت ایمنی و آتشنشانی و ارتباط مستقیم آن با جان و مال مردم، شاغلان در این صنعت مسولیت های خطیر و دشواری بر دوش دارند و با تجهیزات خود نقشی پر رنگ در حفظ آرامش و امنیت مردم ایفا می کنند.

مجموعه ایمن فیدار اروین مفتخر است که این وظیفه را طی سالیان متوالی متعهدانه و داوطلبانه به عهده گرفته و از هیچ گونه تلاشی برای خدمت به ایمنی جامعه فروگذار نخواهد بود.

توسعه

یکی از ویژگیهای شرکت ایمن فیدار اروین گستردگی حوزه فعالیت آن است که باعث شده است در تمامی جوانب حوزه آتشنشانی و ایمنی حریق دارای تجربه و تخصص باالیی باشد.

fa_IRفارسی